Verser kan niet

Kopen direct vanaf de kweker

Bel ons

Voor vragen en advies

Veilig betalen

Ook pinnen bij bezorging

Bepaal zelf afleverdag

Ook op zaterdag

Inhoud winkelwagen

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Klachtenprocedure

Wij willen dat onze service goed is en daarom hechten wij veel waarde aan uw mening en ervaring. Al onze producten worden met uiterste zorg van kwekers, producenten en bezorgers behandeld. Ondanks training, instructies en ervaring van onze medewerkers, kan het voorkomen dat er soms een menselijke fout wordt gemaakt die niet wordt opgemerkt tijdens het proces.

Wanneer u een klacht heeft na de levering, vernemen wij dat graag zo snel mogelijk zodat we dit snel kunnen verhelpen.

Onze klachtenprocedure is als volgt. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat de klant de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Beukenhaag.nl. De ingediende klachten worden binnen een termijn van maximaal 7 dagen beantwoord, gerekend vanaf de datum van ontvangst. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Beukenhaag.nl binnen een termijn van 14 dagen geantwoord met een bevestiging van ontvangst en een indicatie van het tijdstip waarop de consument een inhoudelijk antwoord kan verwachten.

Een klacht over een product, dienst of de service van Beukenhaag.nl kan worden ingediend via het contactformulier op onze website.

Heeft u een klacht of wenst u andere ondersteuning met technische aard, dan kunt u een e-mail sturen naar info@beukenhaag.nl.

ideal Master Card PayPal Visa MisterCash Pinnen? Ja graag IBAN

Wacht a.u.b...